niedziela, 17 sierpnia 2014

Lovely Day

Hej! :)
Wczorajszy dzień zaliczam do jednego z niewielu udanych w te wakacje. Spędziłam go bardzo miło. Rano dosyć wcześnie wstałam. Poszłam ogarnąć się trochę do łazienki, a potem pomyślałam, że jeszcze trochę poleniuchuję, tak więc z powrotem wskoczyłam do łóżka i zajęłam się oglądaniem kreskówek.
Później przyszedł do nas mój malutki siostrzeniec więc zajęłam się nim ♥
Uwielbiam tego malucha! Zawsze świetnie się z nim bawię!
Potem wzięłam się za ćwiczenia z Mel B (już niedługo pojawi się tutaj post z moim wyzwaniem!!! c;), wzięłam szybką kąpiel, przejrzałam besty i pojechaliśmy do kościoła, a potem oczywiście do dziadka.
Bardzo lubię tam jeździć :) Po powrocie nabrałam ochoty na szybki, ale bardzo relaksujący prysznic.
Mogłabym się kompać całymi dniami, hahah <3
A potem dorwałam gitarę i zaczęłam brzdąkać ;D
Tak mogłabym spędzać wszystkie dnie już do końca życia!


A Wy co ciekawego robiliście? ;)

9 komentarzy:

  1. Hmmm ja wiele ciekawych rzeczy robiłam w te wakacje :) Świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  2. Także uwielbiam prysznice i kąpiele :)
    Rzadko ostatnio bywasz ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mogę brać gorący prysznic cały dzień :D

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś świetny dzień ;3 Ja również lubię grać na gitarze ;)
    Ja nic ciekawego nie robiłam, to co zwykle ;P

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczorajszy dzień spędziłam w łóżku na leniuchowaniu ♥

    Zapraszam http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj z nudów upiekłam ciasto ;)
    life-teenager-blog.blogspot.com
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i ładne zdjęcie :) Ja aktualnie spędzam dni na słodkim leniuchowaniu.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to niewiele udanych dni w WAKACJE?? Każdy dzień w lecie jest świetny, nawet jeśli cały czas się leży :D
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś bardzo ciekawy dzień! U mnie to co zwykle xd Pozdrawiam!
    neveeerstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń